En una sessió oberta al sector de l'alimentació i de les begudes de qualitat i del packaging amb valor afegit, el Clúster Gourmet ha ajuntat a experts en tendències, branding, disseny, sostenibilitat en un entorn obert on s'ha volgut donar eines al sector per ajudar-los en la seva reflexió i la presa de decisions entorn el packaging del producte amb valor afegit com a element clau diferenciador, portaveu de la marca i element per a la innovació escoltant les demandes del client i consumidor.
En una sessió oberta al sector de l'alimentació i de les begudes de qualitat i del packaging amb valor afegit, el Clúster Gourmet ha ajuntat a experts en tendències, branding, disseny, sostenibilitat en un entorn obert on s'ha volgut donar eines al sector per ajudar-los en la seva reflexió i la presa de decisions entorn el packaging del producte amb valor afegit com a element clau diferenciador, portaveu de la marca i element per a la innovació escoltant les demandes del client i consumidor.
Destaquem el que els ponents han compartit en les seves excel·lents presentacions,:
* La Mireia Andreu, Innovation Manager del Packaging Cluster, ha destacat les 3 macrotendències identificades en l'estudi de TENDENCIAS 2021 que el Clúster del Packaging ha elaborat recentment: sostenibilitat, experiència i la nova realitat del packaging en un mon COVID, desgranant les 23 aplicacions d'aquestes tendències, entre elles destaquem: packaging intel·ligent, packaging per a e-commerce, servititizació,etc.
* El Camil Castellà d'Aktiva | Brand Experience Design, ens ha inspirat amb la seva visió sobre els diferents tipus de consumidors del 2023 i com l'elaborador hi ha d'estar pendent quan creant, redefinint, el seu packaging.
* La Eva Minguella Mas de l'Elisava Escola Universitària de Disseny i Enginyeria de Barcelona ens ha fet viatjar amb el packaging d'origen destacant el valor del packaging a l'hora d'explicar l'origen d'un producte alimentari o beguda (territori, entorn, uniqueness)
* L'Amaya Prat del Grup Ametller Origen ha compartit el projecte de sostenibilitat que AMETLLER ORIGEN ha iniciat recentment #femcamí i la política en envasos que el grup segueix en relació a la seva molt forta aposta per a l'alimentació de qualitat sostenible i saludable.
Totes les presentacions estan disponibles per a qui hi estigui interessat enviant email a: gerent@cataloniagourmet.cat
A CATALONIA GOURMET CLUSTER seguim capacitant el sector gourmet català. Vina i forma'n part!
Comentaris