El Clúster gaudirà d’invitacions per als seus associats, descomptes en estands d’exposició, participació en taules rodones i grups de treball, entre d’altres avantatges

Xavier Pascual, director de HISPACK i l’Unitat de Negoci de Fira Barcelona, i Anna Carabús, gerent del Clúster Food Retail de Catalunya, van signar el 30 de novembre un acord de col·laboració entre les dues entitats que inclou tant accions de promoció i difusió com la possibilitat que el Clúster participi activament en el programa del saló i que els seus socis puguin assistir-hi amb invitació. 

El Clúster moderarà una taula rodona d’innovació i exposarà el seguiment i resultats primerencs del projecte recentment aprovat “Sustainable Gourmet Pack”. El Saló HISPACK oferirà una visita exclusiva, adreçada als associats, per exposar i explicar de primera mà les principals novetats del packaging i maquinària de packaging del sector alimentari. Els associats del Clúster gaudiran de passes VIP i la possibilitat de descomptes.

Ambdues entitats promocionaran les seves activitats via web i newsletter i s’emplacen a liderar i proposar iniciatives per a donar resposta als reptes d’innovació conjunts.